[Karty] Re: ODP: Re: Lepiej polecieć gdziekolwiek

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 28 Dec 2004 09:28:58 +0100

Piotr Gralak wrote:
> aha. znaczy poczta nie odpowiada juz za przesylki wrzucane do krzynek?

Źle zrozumiałeś. Nie chodzi o to, że "nie odpowiada", tylko z różnych
względów (nie opróżnienie, zbyt późne opróżnienie, korki na drogach,
panu Zdzisiowi nawalił samochód, z miasta przywieziono dużo poczty,
której nie zdążyli ostemplować, osoba przy stole na sortowni nie
zauważyła, że to priorytet i pozostawiła go z listami ekonomicznymi
itp. itd.) listy priorytetowe nadawane do skrzynek mają terminowość
doręczania o kilka procent niższą niż te nadawane w okienku w
urzędzie. I najgorzej pod tym względem wypadają Warszawa i Kraków.

> z kazdym bele listem mam dymac do - za przeproszeniem - URZEDU i
> karnie stac w kolejce...

Nie. Wystarczy wrzucić do skrzynki W URZĘDZIE (w środku), a najlepiej
bez kolejki podac pracownikowi w okienku, który od razu ostempluje
list i wrzuci do właściwego (niebieskiego) worka.