[Karty] Re: Lepiej polecieć gdziekolwiek

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 27 Dec 2004 19:48:31 +0100 (CET)

Dnia Mon, 27 Dec 2004 osoba podpisująca się jako Piotr J. Ochwal nacisnęła...:

>Ale z wypowiedzi Krzyśka dało się odczuć zupełnie co innego - jakby
>miał żal do prasy, że nie była łaskawa spytać Multibanku o opinię...
>Ja nie wnikam, czy Multibank uznaje, czy nie uznaje, bo z kart
>Multibanku do płacenia nie korzystam, ale zamiast mieć pretensje do
>autora artykułu i rozpaczać nad wylanym mlekiem powinien IMHO
>potrząsnąć Multiłżecznikiem prasowym, aby skontaktował się z
>odpowiednią redakcją i dał odpór. Już nie wspominam nawet o tym, aby
>łżecznik sam z siebie wypluł stosowny komunikat prasowy w tonacji
> [...]

Pjo, nie podpowiadaj. BRE jest złodzi i tantiem nie zapłaci ;)
--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688