[Karty] Re: Lepiej polecieć gdziekolwiek

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 27 Dec 2004 19:16:29 +0100

Roman Habrat wrote:
> I tutaj jeden z opisanych banków pokazuje swoj± polityk±, że zależy mu
> na klientach, a pozostałe opisane pokazuj±, że im niespecjalnie zależy.

Ale z wypowiedzi Krzy¶ka dało się odczuć zupełnie co innego - jakby
miał żal do prasy, że nie była łaskawa spytać Multibanku o opinię...
Ja nie wnikam, czy Multibank uznaje, czy nie uznaje, bo z kart
Multibanku do płacenia nie korzystam, ale zamiast mieć pretensje do
autora artykułu i rozpaczać nad wylanym mlekiem powinien IMHO
potrz±sn±ć Multiłżecznikiem prasowym, aby skontaktował się z
odpowiedni± redakcj± i dał odpór. Już nie wspominam nawet o tym, aby
łżecznik sam z siebie wypluł stosowny komunikat prasowy w tonacji
"Multibank pomaga poszkodowanym klientom odzyskać ich ¶rodki itepe",
bo to by na tzw. "salonach" u innych bankieterów mogło zostać
potraktowane conajmniej, jak zdrada stanu :)