[Karty] Lepiej polecieć gdziekolwiek

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 27 Dec 2004 12:04:41 +0100 (CET)


gazetaprawna.pl 2004-12-27

Składanie reklamacji w banku i czekanie na decyzję syndyka to los
niedoszłych klientów linii Air Polonia. Przewoźnik na początku grudnia
zawiesił loty. Szansę na szybkie odzyskanie pieniędzy za wykupione bilety
mają tylko klienci Citibanku.

Osoby, które kupiły przez internet bilety Air Polonii, płacąc za nie
kartą, i nie wykorzystały ich z powodu zawieszenia lotów, mogą składać
reklamacje w banku. Jednak ani Pekao S.A., ani Raiffeisen Bank czy Bank
BPH nie uzna ich roszczeń. Bankowcy mówią kategorycznie: jeżeli dyspozycja
została wykonana prawidłowo, nie może być mowy o odpowiedzialności banku

cały art: http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1394

-- 
Karol Żwiruk
Świat Kart http://kartyonline.pl