[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 23 Dec 2004 01:03:41 +0100

Piotr J. Ochwal napisał(a):
> Właśnie sączę sobie pyfko i tak sobie przypomniałem jeszcze jedną
> róznicę między tymi wagonami restauracyjnymi: Jeśli w WARS-ie zamówisz
> schabowego i herbatę, to schabowego dostaniesz na plastikowej tacce z
> plastikowymi sztućcami, a za herbatę będzie robić styropianowy kubek z
> tytką zalaną wrzątkiem. Jak widać na załączonych obrazkach, w jlv.cz
> stosuje się wyłącznie metalowe sztućce i porcelanowe talerze z logo
> firmy, a zestaw herbaciany (niestety nie uwieczniłem na zdjęciu)
> składa się z eleganckiej filiżanki z podstawką, imbryka z wrzątkiem i
> [...]

Ty już nie kuś więcej. Gdy będę się wkrótce wybierał do Katowic,
to zapewne nie pojadę samochodem, tylko pociągiem o 12:00, żeby
zakosztować normalności, która powinna być u nas już od dobrych paru lat.