[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Dec 2004 23:59:04 +0100

Piotr Gralak wrote:
> tylko pod warunkiem, ze bedzie to skoda :-)))
> no i oczywiscie na slovenskich blachach :)

Właśnie sączę sobie pyfko i tak sobie przypomniałem jeszcze jedną
róznicę między tymi wagonami restauracyjnymi: Jeśli w WARS-ie zamówisz
schabowego i herbatę, to schabowego dostaniesz na plastikowej tacce z
plastikowymi sztućcami, a za herbatę będzie robić styropianowy kubek z
tytką zalaną wrzątkiem. Jak widać na załączonych obrazkach, w jlv.cz
stosuje się wyłącznie metalowe sztućce i porcelanowe talerze z logo
firmy, a zestaw herbaciany (niestety nie uwieczniłem na zdjęciu)
składa się z eleganckiej filiżanki z podstawką, imbryka z wrzątkiem i
tacy, na której to wszystko stoi. Oczywiście wszystko porcelanowe. Aż
miło się napić.

Tak, wiem, jestem zboczony na punkcie C.K. Monarchii. Zawsze mawiam,
że urodziłem się o sto kilkadziesiąt lat za późno :-)