[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Piotr Stankiewicz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 14:07:51 +0100

> Nie przesadzaj. Lotnisk (zdolnych obsłużyc średniej wielkości samoloty
> typu chocby ATR-72) ci u nas dostatek. Praktycznie w każdym z dawnych
> województw jest przynajmniej jedno. Inna sprawa, że najczęsciej
> znajsują się w zarządzie wojskowym. Czyli niszczeją i zarastają trawą.
> Vide chociażby lotnisko w Sianożętach nad morzem, które po dołożeniu
> ILS-a mogłoby spokojnie obsługiwać w sezonie letnim loty z południa
> Polski nad morze. Widok z satelity: http://tiny.pl/nz7

tez jestem tego samego zdania - jesli dolaczyc lotniska wojskowe i te male
typu aerokluby, to kto wie - w koncu w Nowej Zelandii tak to wyglada - pas,
jeden malutki domek i male lotnisko w srodku buszu, a samoloty niemal jak
podniebne busiki