[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 10:51:16 +0100

Użytkownik Piotr Stankiewicz <stankiewiczpiotr@wp.pl> napisał:
>zastanawia mnie inna rzecz - przy braku "oplacalnosci" jakichkolwiek
>przewozow kolejowych w naszym kraju (oj, jak ja nie lubie pkp!!!) - moze
>bardziej oplacalo by sie wprowadzic lotnicze intercity (ok pewnie bardziej
>atrakcyjne sa loty zagraniczne, ale w drugiej kolejnosci....)

oj, jak to nie trendy dziś powiedzieć: "lubię jeździć pociagami" :-)
a ja właśnie lubię jeździć PKP Intercity, bardzo mi to odpowiada,
poziom obslugi i komfort jazdy jest w porządku w tych pociagach,
i niestety tylko w tych

MJ