[Karty] Re: [Karty]Re: [Karty] Odpowiedzialno ść za transakcje

Rafal Smyka karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Dec 2004 09:15:07 +0100

Dawid Kulbicki wrote:

> Wydaje mi się, że chodzi tu o odpowiedzialność na tych samych zasadach
> co w przypadku nowej karty, a nie odpowiedzialność bez limitów.

No właśnie tak powinno IMO być. Ale z treści to nie wynika. Zresztą
jeśli odpowiedzialność się nie zmienia, to umiszczenie tego (albo
jakiegokolwiek) zapisu na formularzu nie ma sensu.

> Czy to jest karta wypukła czy elektroniczna?

Wypukła. Debetowa V Classic. Ale to nie powinno mieć nic do rzeczy.

--
Pozdrawiam,
Rafał