[Karty] Re: [Karty]Re: [Karty] Odpowiedzialność za transakcje

Dawid Kulbicki karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 12 Dec 2004 20:05:49 +0100

Wydaje mi się, że chodzi tu o odpowiedzialność na tych samych zasadach co w
przypadku nowej karty, a nie odpowiedzialność bez limitów.

Czy to jest karta wypukła czy elektroniczna?

Dawid Kulbicki