[Karty] Re: [Karty] RE: [Karty] Re: [Karty] Re: ustawa o eip - odpowiedz ialność

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 09 Dec 2004 14:50:44 +0100

krzysztof korus napisał(a):
> Jeśli ktoś zainteresowany jedną z możliwych ocen odpowiedzialności za
> IOMOTO wg u.e.i.p. to wstawiłem tekst na moją tymczasową stronę
> http://users.uj.edu.pl/~kkorus/ (bo długi; tekst pisany trochę na
> szybko, więc nie jest w szczytowej formie). Oczywiście czekam na
> wszelkie spostrzeżenia i krytykę, bo ta kwestia szczególnie za skórę mi
> zalazła.

Krzysztofie, wydaje mi się, że bez punktu 6 lub bez zapisów w umowach,
wydawcy kart moga się obawiać, że nie mają podstawy prawnej do rozliczania
transakcji na odległość - nie mogą obciążyć posiadacza karty.

Czy rzeczywiście punkt 5 jest dosłownym tłumaczeniem z unijnego?
Może sformułowanie obcojęzyczne miało ciut inna wymowę?