[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Oj, chyba dzisiaj w bankach będzieCzardżbek Dej ;-)))

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 5 Dec 2004 18:25:17 +0100

> Tak wiec nie wiem jak by sie skonczyla bankowa reklamacja, ale sadze, ze
> bez
> rezultatow. Napisalem wowczas pisemko do banku, ze sprawa sie wyjasnila.
> Pozniej zadzwonila pani z banku i grzecznie zapewnila mnie, ze na pewno by
> pomogli w tej sytuacji. Moze rzeczywiscie trzeba bylo czekac...

Robiłem kilka razy podobne reklamacje za pośrednictwem Inteligo i nigdy nie
było odmowy.
Trwało zawsze 2-3 miesiące, parę telefonów od Pani Beaty S. :))) i po bólu
Nie wiem jak jest u nas ale szczególnie w USA umowy są tak skonstruowane, że
sprzedawca nie ma szans.
Skoro jest reklamacja to mu zabieraja kasę + dowalają jeszcze karę, że się
sam nie umiał dogadać z klientem.
A jak jest za duży % chargebacków to się takiemu mówi : papa.

Przemysław