[Karty] Re: Oj, chyba dzisiaj w bankach będzie Cza rdżbek Dej ;-)))

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 5 Dec 2004 15:28:20 +0100

"Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
> http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/reklamacja_visa.pdf
> nie widze, zeby bylo - zaplacilem i nie dostalem towaru ;)

bo to nie jest formularz zgodny z regulacjami VISA. Odwołaj rezerwację
w dniu ;-)

> Czy mozna jeszcze raz przedstawic argumentacje dlaczego ecard ma placic?

bank obciązy eCard, a eCard najprawdopodobniej nie będzie miał kogo
obciązyć :)

> Na jakiej podstawie domagamy sie od banku zwrotu towaru?

towaru???

> Rozliczenie nastepuje od razu za miesiac, w ktorym kupilismy bilet
> (nawet jesli jest z data przyszla). Czyli jak mam zareklamowac, ze
> nie dostalem biletu za marzec 2005?

odwołaj rezerwację. To Ci zawsze wolno zrobić. :-)