[Karty] Re: Karty kredytowe w Invest-Banku i inne ciekawostki

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 26 Aug 2004 20:34:44 +0200

Roman Habrat wrote:
> Przy okazji poczytałem inne artykuły, także ten o poleceniach zapłaty, ale nie wiem
> co takiego zrobił bank klientce z miasta J.:
> "Pani z miasta J. razu jednego padła ofiarą pewnego bardzo dużego banku, w którym
>   miała swoje konto osobiste. Ponieważ bardzo chciała, aby jej rachunki za telefon
>   "płaciły się same", złożyła w swoim banku upoważnienie do obciążania konta
>   osobistego kwotami wynikającymi z comiesięcznych rachunków za telefon."
> Lecz dalej nie ma już nic o tej pani

Wynika z kontekstu. Bank obciążył pani J. konto, a pieniądze wysłał w
kosmos. Potem było upomnienie, pani J. przyszła z wyzwiskami, bank się
wypiął itepe itede...

> Natomiast zaciekawiło mnie "Easy Pay", które miało jakos teraz rozpocząć
> jakieś komercyjne wdrożenia. Czy już wiadomo o jakimś banku to wydającym?

AFAIK Bank Spółdzielczy Garwolin :)
Serio.
--
pjo