[Karty] Karty kredytowe w Invest-Banku i inne ciekawostki

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 26 Aug 2004 20:22:09 +0200

Dnia 2004-08-16 14:22, Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

> my tu gadu-gadu :) a od soboty nowe kredytówki na rynku.
> całkiem tanie (15% kredycik) i do końca września free :)
> http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1083

Poczytałem o tych kartach i tak się zastanawiam, które banki oferują
karty wypukłe z niskimi lub zerowymi opłatami rocznymi.
(Wypukłe, bo płaskie ma w znakomitej ofercie VW, więc nie trzeba szukać nic lepszego.)
Teraz promocję (bezpłatne wydanie) ma ING oraz BPH, ale ta kończy się za kilka dni.
Jakie są najtańsze sensowne karty na rynku?

Przy okazji poczytałem inne artykuły, także ten o poleceniach zapłaty, ale nie wiem
co takiego zrobił bank klientce z miasta J.:
"Pani z miasta J. razu jednego padła ofiarą pewnego bardzo dużego banku, w którym
  miała swoje konto osobiste. Ponieważ bardzo chciała, aby jej rachunki za telefon
  "płaciły się same", złożyła w swoim banku upoważnienie do obciążania konta
  osobistego kwotami wynikającymi z comiesięcznych rachunków za telefon."
Lecz dalej nie ma już nic o tej pani, oprócz marzenia PJO o otrzymaniu od niej kartki.
Cenzura wycięła czy myśl uciekła w trakcie pisania?

Natomiast zaciekawiło mnie "Easy Pay", które miało jakos teraz rozpocząć
jakieś komercyjne wdrożenia. Czy już wiadomo o jakimś banku to wydającym?