[Karty] [Karty] ODP: [Karty] Odp: [Karty] Kredy t dla naiwnych (Życie Warszawy)

Piotr Kubinski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 11:06:51 +0200

>Rozumiem Piotrze, ze nie przeszkadza Ci oszukiwanie klientow
>- w szczegolnosci przez bank. Bo to, ze karty sprzedaja ludzie
>nie bedacy formalnie pracownikami banku nie ma zadnego znaczenia.
>
>G.

Demagogu :) Pisałem o tym, że do słów _sprzedawcy_ trzeba podchodzić z rezerwą.
Mnie także przedstawiciel wspomnianego banku różne rzeczy opowiadał..
BTW, sprzedawca w salonie powiedział, że się nie psuje - mam rozpowiadać, że mnie Fiat oszukał? :)

To oczywiste, że obaj powinni rzetelnie informować klientów ale tego nie robią.

pozdrawiam,
Piotr