[Karty] Re: [Karty] Kredyt dla naiwnych (Życie Warszawy)

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 09:13:19 +0200

> - Z premedytacją nie informujemy klientów o tym, jakie to ryzykowne. Bo
gdy
> np. ktoś o 50 zł przekroczy limit wypłat bankomatowych to ma naliczaną
karę
> 70 zł. Naliczane są też wówczas odsetki za użytkowanie gotówki w wysokości
> 3,15 procent w skali miesiąca. Dużo ludzi się na to nabiera, bo zazwyczaj
> nikt nie kontroluje, ile dokładnie wypłacił z bankomatu, a ile wydał na
> zakupy w sklepie - tłumaczą nam pracownicy Citibanku. - Jesteśmy
> instruowani, jak pomijać prawdę i reklamować jak najlepiej i zachwalać
> [...]

A co to za limit skoro można go przekroczyć? Powinno nie dać więcej i już.
No ale to jest właśnie Citi. Do mojej żony dzwonią upierdliwcy średnio co
dwa tygodnie
i za każdym razem jest nowa, lepsza i tańsza oferta....

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG