[Karty] Re:Karta - niszczyc, nie niszczyc

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 24 Aug 2004 12:59:17 +0200

Dnia 2004-08-10 09:28, Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:

> Tylko jeszcze trzeba przeczytac to co jest na slipie no i zrozumiec.
> Jako ciekawostka - żona kolegi miala kiedys taka sytuacje, ze dostala do
> podpisu slipa (kupowala chyba bilet PKP), podpisala, wziela bilet, a
> potem w domu przygladaja sie slipowi - a tam "odmowa" :O. Kasjerka w
> ogole na slipa nie spojrzala - dala do podpisu i tyle :D.

Pewnie drukarka blado drukowała, bo tam zazwyczaj przyczyna odmowy
jest biało na czarnym wypisywana, więc taki czarny pasek rzuca się
w oczy.

Co do reakcji na prośbę o kwitek, to mi się kilka razy takie
techniczne odmowy zdarzyły i nie było problemów z wydaniem slipa.
Możliwe jednak, że gdyby przyczyną było "Zatrzymac kartę", to
obsługa wolałaby móc dołączyć taki slip do protokołu z kartą,
ale wtedy żądałbym kopii protokołu.