[Karty] Re:Karta - niszczyc, nie niszczyc

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 10 Aug 2004 09:28:41 +0200

> Uważam, że podobnie, jak w przypadku bankomatu, który
> powinien w ludzki
> sposób wypluwac kwitek z przyczyna braku wypłaty lub
> zatrzymania karty,
> podobie POS powinien w ludzkim jezyku drukować informacje o
> zatrzymaniu
> karty lub o braku autoryzajci. Kwitek, nie napis na
> wyświetlaczu. I ten
> kwitek powinien dostawać pechowiec - były właściciel karty.

Czesto tak jest tak jest. Czasem w prawdzie informacja jest lakoniczna
typu "odmowa" ale zdarzalo mi sie juz dostawac kwitki z konkretna
informacja - brak polaczenia, brak srodkow itp.
Tylko jeszcze trzeba przeczytac to co jest na slipie no i zrozumiec.
Jako ciekawostka - żona kolegi miala kiedys taka sytuacje, ze dostala do
podpisu slipa (kupowala chyba bilet PKP), podpisala, wziela bilet, a
potem w domu przygladaja sie slipowi - a tam "odmowa" :O. Kasjerka w
ogole na slipa nie spojrzala - dala do podpisu i tyle :D.

WF

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb