[Karty] Re[2]: [Karty] [ING] Czym poszczuć?

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 16 Aug 2004 00:28:39 +0200

KJ> Witam.
KJ> zwracm się do Państwa  z prośbą o wyjaśnienie
KJ> następującej sprawy:
KJ> 3 sierpnia została karta maestro prepaid wypłata 150 GBP.
KJ> 5 sierpnia rachunek karty został obciążony kwotą
KJ> 1019,75 PLN
KJ> daje to 1019,75 / 150 = 6,7983 PLN/GBP

KJ> [1] - pytanie było jaki "jest kurs użyty przy wypłacie za granicą"
KJ> [2] - w odpowiedzi było że przy maestro jest GBP-EUR-PLN, a visa
KJ> GBP-USD-PLN, ize kursu Mastercarda nie są mi w stanie podać.
KJ> [3] - przytoczyłem punkt z ustawy o eip, o tym, że bank ma wskazać kursy
> [...]

strasznie mieszasz, albo to ja troche sie w tym wszystkim pogubilem.
zatem czy dobrze rozumiem, ze przeliczenie EUR/PLN bylo dokonane przez
ING? a zatem znajac kurs ING mozesz wyliczyc ile EUR przekazal do
obciazenia MasterCard. A znajac wartosc w EUR i w GBP mozesz sobie
wyliczyc kurs MasterCarda. cos pomylilem?

G.