[Karty] Re: [Karty] Re: Re: [Karty] weryfikacja im ienia i nazwiska

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 10 Aug 2004 11:48:44 +0200

> ps.
> =?ISO-8859-2?Q?Karol =AFwiruk ?= - tak wyswietla mi squirrelmail twoje
> imie i nazwisko Karol :) i przypuszczam, ze w przypadku CA i bankow
> narodowe krzaki rowniez moglyby stac sie przyczyna odmowy abstrahujac od
> tego, ze nie powinno sie ich stosowac przy embosowaniu kart platniczych.

No tu jest problem. Mnie raz nie chciało ze 4 razy po rząd zautoryzaować
mKarty.
Bo pisałem PRZEMYSLAW, jak wpisałem (mimo, że serwis byłm zagramaniczny)
PRZEMYSŁAW to poszło od razu.
Rodzi się kolejny temat do dyskusji : pisać na karcie imię i nazwisko z
ogonkami czy bez? :)

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG