[Karty] Re:Karta - niszczyc, nie niszczyc

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 9 Aug 2004 20:15:39 +0200

> No nie wiem, ja często widziałem (i zdarzyło mi się to osobiście), że
> obsługa
> bez skrępowania przy całej kolejce potrafi powiedzieć (na fakt odmowy
> transakcji, z jakiejkolwiek przyczyny, nawet technicznej z połączeniem),
że
> widać

Te komentarze bywają naprawdę denerwujące. Stoi sobie panienka i wali na
cały sklep
(nie rozumiejąc wogóle jak działa autoryzacja) : chyba nie ma pan/pani
pieniędzy, bo tak długo to trwa.
To jest oczywiście przejaw braku kultury a także tego, że mimo bezrobocia
pracodawcom nie zależy
na doborze wartościowej kadry.
Generalnie jest tak, że wiele odmów jest złośliwie (niby dowcipnie)
komentowanych w taki sposób, aby pozostali
klienci słyszeli.

IMHO jest wielka praca do wykonania, bo świadomość jest tragiczna. Ostatnio
w moim osiedlowym sklepiku
tłumaczyłem "blondynce" który numer na karcie ma porównać z którym na
wydruku. Bo patrzyła na POS ID i twierdziła,
że na karcie takiego nie ma, więc....

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG