[Karty] Re:Karta - niszczyc, nie niszczyc

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 9 Aug 2004 18:16:52 +0200

> A moze to raczej polskie spoleczenstwo jest przewrazliwione na punkcie
> własnej
> godnosci osobistej ?

A niby dlaczego ma nie być wrażliwe. To są sprawy niemiłe i jako takie
powinny być załatwiane
delikatnie i dyskretnie, tym bardziej, że często mogą być wynikiem pomyłki.
Po za tym sam doświadczyłem jak mi jakaś bezczelna panienka na cały sklep
(wcale nie supermarket)
powiedziała, że mam podpis trochę starty i zaraz mi zabierze kartę z tego
powodu.
Niestety, szkoleń nie ma żadnych, nawet w zakresie obsługi pos`a a co
dopiero reagowania w sytuacjach kryzysowych.
No i kultury brakuje przede wszystkim.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG