[Karty] Re: [Karty] porównanie wyplat z bankomatu w Indonezji

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Apr 2004 09:57:08 +0200

"Bogusław Ładoś" wrote:
> no wreszcie sie czegoś ciekawego dowiedziałem !
> czyli są karty Visa Electron, ktore nie są obsługiwane przez VISA a przez
> Euronet i taką kartą jest Inteligo

Nie całkiem tak.

Kartę PKO Ekspres Visa electron obsługuje sobie PKO BP SA. I
transakcje z VISY przychodzą do rozliczenia właśnie do PKO BP.
Natomiast kartę PKO Inteligo Visa Electron obsługuje Euronet na
zlecenie PKO BP SA (typowy ałtsursing). Pytanie (do szamanów): Czy
jedne i drugie karty są "widziane" w VISAnet jako karty tego samego
banku i traktowane takimi samymi prowizjami i kursami walut?

Bo słyszałem, że może się zdarzyć, że VISA stosuje inne kursy nawet
dla róznych kart tego samego banku (np. inne dla VE i inne dla VC, czy
VB)