[Karty] Re: [Karty] Re:[Karty] Re: [Karty] Re: [Ka rty] przesłanie kasy za grangranicę

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 23:21:01 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>

> Adrian PLIZZZZZZZZZZZZ litości. Przecież tak samo bank odbierający łupnie
> mi prowizję za przyjęcie przelewu. Mało tego - w Multi płacę 0,25% (20-200
> zł) a w Citi 1% (20-200 zł) więc proszę bardzo o przemyślenie ponowne
> propozycji :)))

Nieprawda... jak juz SebMal slusznie zauwazyl sprawa rozbija sie o banki posredniczace.
Jak dobrze Ciebie zrozumialem chcialbys w miare regularnie puszczac przelewy zagraniczne.
Jezeli tak to naprawde polecam Citka (wbrew obiegowej opinii, ktora niestety musze czesto
potwierdzac :( ) najlepiej w wydaniu CitiOne z duzym wkladem wlasnym po to, aby miec
rachunek za friko :)

Puszczalem pare przelewow do Niemiec i zawsze konczylo sie na kwocie pobieranej przez
Citka (nie byly to duze pieniadze, wiec 20 zeta wystarczalo). NIGDY bank w Niemczech nie
pobieral mi prowizji i o ile pamietam pracownicy Citka gwarantowali(*), ze tak bedzie.

-adrian

(*) o ile w przypadku CitiSloni mozna mowic o jakis gwarancjach ;)