[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] przesłanie kasy za gra ngranicę

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 15:35:41 +0200 (CEST)

> Krzysku... a moze jednak znienawidzony Citi :)
>
> oplata (bez uwzglednienia oplaty za prowadzenie konta) to 20-200 PLN min.
> 1%
>
> mozna przeslac walute co ma o tyle wielka zalete, ze mozesz kupic np.
> funty po lepszym
> kursie w kantorze i wplacic je na konto w Citku - prowizja zostanie
> pobrana z konta
> prowadzonego w PLN

Adrian PLIZZZZZZZZZZZZ litości. Przecież tak samo bank odbierający łupnie
mi prowizję za przyjęcie przelewu. Mało tego - w Multi płacę 0,25% (20-200
zł) a w Citi 1% (20-200 zł) więc proszę bardzo o przemyślenie ponowne
propozycji :)))

A co do Citi - ja tam nic generalnie do nich nie mam. Po prostu są obecnie
za drodzy jak na standard taki sam jak w wielu innych bankach - jadą na
starej opinii, to wszystko :)))

pzdr
Krzysiek