[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 14:02:14 +0200

Mariusz A. Jasinski wrote:
> jeśli PJO uważasz że statystycznie oświadczenie o zatrudnieniu i
> zaświadczenie o zatrudnieniu daje to samo, to dlaczego takie
> kreatywne banki jak Lukas i Eurobank jeszcze na to nie wpadły ?
> dlatego , że to nie jest to samo i jednak ciągle te banki również
> żądają świstka o zatrudnieniu !!!

Przecież nie raz już pisałem, że mam kartę kredytową Lukasa, którą
dostałem na OŚWIADCZENIE USTNE o zatrudnieniu i zarobkach. Takoż kartę
kredytową Carrefour dostałem (człowiek z ulicy) na podstawie dwóch
dokumentów ze zdjęciem oraz trzech raportów miesięcznych RMUA oraz
oświadczenia o zatrudnieniu. Nikogo nie interesował rodzaj umowy, a
przecież mając RMUA mogłem równie dobrze pracować na umowę-zlecenie.