[Karty] Re: [Karty] Eurobank już chodzi

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 26 Sep 2003 18:46:19 +0200

From: "Roman Habrat" <romek@defbank.com.pl>

> > Krzysztof Kowalski wrote:
> >>Oddział to totalna Coca-Cola.

;-))))))))
Ma to też pozytywne strony, można łatwo zmienić lokalizację 'oddziału' :D

> A na kolory nie narzekajmy, to inna grupa docelowa niż my, w supermarkecie
> stoisko musi się rzucać w oczy.

To prawda. Nie mniej jednak musze powiedzieć, że spodziewałem się czegoś więcej.
Nie wiem dlaczego (pewnie przez ten marketingowy szum), ale EB przypomina mi
trochę inteligo...
Przypuszczam, że docelowo EB to będzie ciekawy konkurent mBanku, ale póki co to
nie ma zbyt wiele do zaoferowania. mBank ostatnio zrobił duuuzy krok
naprzód -nie tylko ofertowo. Ciekaw jestem także reakcji inteligo (może jakieś
zmiany w ofercie?), bo mBank jak wiadomo uruchamia mKioski

BTW szkoda tylko, że mB uruchamia mKioski bez wpłatomatów ;-/ Poza tym dziwię
się, że nie wykorzystuje się jakoś kawiarenek mB - np. w Poznaniu jest w samym
centrum i przydał by się wpłatomat właśnie (bankomat jest obok w multi :))

Nie mówiąc już o tym, że IMHO taki wpłatomat byłby IDEALNYM rozwiązaniem w multi
(które przecież nie jest przygotowane do dużej obsługi kasowej), a klientów jest
już obecnie całkiem sporo.

Witek