[Karty] uoeip

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 15 Sep 2003 12:55:54 +0200

> Oj Krzysiek nie krytykuj Citibanku, zobaczymy co nam zaproponuje MultiBank
> :-)

Oj zmęczony byłem - fakt, że pomyliłem się :-)

> Na razie MultiBank ma minus, bo nowymi zasadami będą objęci tylko Ci
> posiadacze
> kart, którzy zażyczą sobie podpisania umowy (he he, ile się takich
> świadomych znajdzie :),
> na resztę oferty przyjdzie poczekać (np. czy będą nadal opłaty za pakiet
> bezpieczeństwa).

Nie - umowy będą wysyłane do wszystkich użytkowników kart. Wystarczy tylko
odesłać (zapewne będzie koperta zwrotna) i już obowiązuje nowa ustawa. Takie
są wymogi.

> I od razu moje pytanie - skoro aby po 12 października objęła mnie nowa
> ustawa to muszę
> podpisać umowę z MultiBankiem, to czy mogę już teraz zamówić dostarczenie
> tej umowy
> pocztą ? Chciałbym ją otrzymać, podpisać i odesłać jeszcze przed 12
> października. Kiedy
> będzie to najwcześniej możliwe ? I dlaczego jeszcze zapewne nie w
> najbliższych dniach ? :-)

Nie wiem dokładnie kiedy będzie robiona wysyłka i na jakim to wszystko jest
etapie.

Pzdr
KK