[Karty] uoeip

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Sep 2003 19:00:12 +0200

> Gdzie rozwiązania Citi (na 72h przed) są lepsze od ustawy??? Poza tym z tą
> opłatą też pojechali - ciekawe czy to się skończy w jakimś sądzie :-)))

Oj Krzysiek nie krytykuj Citibanku, zobaczymy co nam zaproponuje MultiBank
:-)

Na razie MultiBank ma minus, bo nowymi zasadami będą objęci tylko Ci
posiadacze
kart, którzy zażyczą sobie podpisania umowy (he he, ile się takich
świadomych znajdzie :),
na resztę oferty przyjdzie poczekać (np. czy będą nadal opłaty za pakiet
bezpieczeństwa).

I od razu moje pytanie - skoro aby po 12 października objęła mnie nowa
ustawa to muszę
podpisać umowę z MultiBankiem, to czy mogę już teraz zamówić dostarczenie
tej umowy
pocztą ? Chciałbym ją otrzymać, podpisać i odesłać jeszcze przed 12
października. Kiedy
będzie to najwcześniej możliwe ? I dlaczego jeszcze zapewne nie w
najbliższych dniach ? :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz