Re[2]: [Karty] uoeip

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Sep 2003 16:32:35 +0200

WP> Czyli, jeśli ktoś mnie skosi dzisiaj na karte citi, to mam grzecznie
WP> poczekać te 49h i zgłosić stratę, bo mi się to bardziej opłaci?

WP> Wiem że jestem niewyspany, ale może mi to ktoś w prostych, żołnierskich
WP> słowach przybliżyć? ;-)

oj, chyba bardzo jestes niewyspany. przeciez chodzi o transakcje
dokonane na x godzin przed zastrzezeniem! nie bardzo rozumiem twoje
watpliwosci.
wez przemysl to jeszcze raz, bo, k..., szkoda moich zolnierskich,
prostych slow ;)

WP> He, a ktoś przepada?[1]

nie no, sa tacy. ale ja mialem z nimi osobiste zatargi i mi podpadli
smiertelnie :)

PG