[Karty] uoeip

Wojtek Pięcek karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Sep 2003 15:46:31 +0200

Fri, 12 Sep 2003 13:57:23 +0200, Piotr Gralak pisze:

> jest lepsza, gdyz 100 PLN < 150 EUR
> jesli reklamowana transakcja miala miejsce wczesniej niz 72 (48)
> godzin przed zastrzezeniem, klient ponosi koszt 150 EUR, jesli do 72
> (48) 100 PLN. widzisz roznice?
> gdyby zniesli ten pakiet, klient do zastrzezenia odpowiadalby do 150
> EUR.

[...]

> nie widze powodu. bank stosuje sie do ustawy - przed zastrzezeniem
> klient ponosi odpow. max. 150 EUR, i za to nie ma oplaty. a ze jest
> dodatkowy pakiet do 72 (48) godzin i jest on obowiazkowy - taka
> oferta, nie widze sprzecznosci z ustawa.

Czyli, jeśli ktoś mnie skosi dzisiaj na karte citi, to mam grzecznie
poczekać te 49h i zgłosić stratę, bo mi się to bardziej opłaci?

Wiem że jestem niewyspany, ale może mi to ktoś w prostych, żołnierskich
słowach przybliżyć? ;-)

> PGR, obiektywny, bo przeciez wiecie ze nie przepadam za Citi

He, a ktoś przepada?[1]

Footnotes:
[1]  poza jednym z listownerów, rzecz jasna.

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp