[Karty] drobiazdzek w NRB i KARTA 03

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Oct 2003 14:48:24 +0200

From: <ankagb@poczta.onet.pl>
> i Karta też :-)

chyba się spotkamy

>Po drugo - czy ktoś wie, dlaczego po wprowadzeniu NRB bank nie sprawdza
>zgodności rachunku z wymienionym z nazwiska adresatem przelewu?

Niestety mój Fortis sprawdza - po przelaniu elixirem większej gotówki z
Millennium doszło do nich nazwisko .ado. i odesłali spowrotem. Ich system
odrzucił a pracownik potwierdził że odrzuca

> Czy jeżeli w numerze rachunku zostaną zamienione dwie cyfry - np z 12 na
21,
> to jak się ma do tego suma kontrolna? I czy w ten sposób źle zaadresowany
> przelew powinien przejść?

nie powinien wyjsc z banku - po to jest ta suma kontrolna zeby systemy
bankowe ja sprawdzaly i bubli nie wypuszczały. A dojsc to juz nie ma prawa
absolutnie
*** blad ***