[Karty] drobiazdzek w NRB i KARTA 03

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Oct 2003 14:32:41 +0200

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1066393961-11059-164

Po pierwsze primo - czy zaczynacie już myśleć o tegorocznej "Karcie" i
ewentualnym spotkaniu? Listopad coraz bliżej :-(

i Karta też   :-)

Po drugo - czy ktoś wie, dlaczego po wprowadzeniu NRB bank nie sprawdza
zgodności rachunku z wymienionym z nazwiska adresatem przelewu?

A po trzecio

Czy jeżeli w numerze rachunku zostaną zamienione dwie cyfry - np z 12 na 21,
to jak się ma do tego suma kontrolna? I czy w ten sposób źle zaadresowany
przelew powinien przejść?

z takimi bowiem ciekawostkami się spotkałam

Anka

------------=_1066393961-11059-164

<HTML><HEAD>
<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META name="GENERATOR" content="onet.poczta">
<STYLE TYPE="text/css"><!--P {margin:0px}--></STYLE>
</HEAD><BODY>
<P>Po pierwsze primo - czy zaczynacie już myśleć o tegorocznej "Karcie" i ewentualnym spotkaniu? Listopad coraz bliżej :-( </P>
<P>i Karta też&nbsp;&nbsp; :-)</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Po drugo - czy ktoś wie, dlaczego po wprowadzeniu NRB bank nie sprawdza zgodności rachunku z wymienionym z nazwiska adresatem przelewu? </P>
<P>&nbsp;</P>
<P>A po trzecio</P>
<P>Czy jeżeli w numerze rachunku zostaną zamienione dwie cyfry&nbsp;- np z 12 na 21, to jak się ma do tego suma kontrolna? I czy w ten sposób źle zaadresowany przelew powinien przejść?</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>z takimi bowiem ciekawostkami się spotkałam</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Anka</P>
<P>&nbsp;</P>
------------=_1066393961-11059-164--