[Karty] nowosc w TOiP Multibanku

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 17:44:03 +0200

Dodam jeszcze, bo zapomniałem w poprzednim mailu, że jest to prowizjia
jak± pobiera bank, a nie Visa. Po prostu Visa umożliwia dodanie pewnej
prowizji, któr± bank, jeżeli chce, to może pobierać już na etapie
przewalutowania
transakcji.

Piszę to w kontek¶cie maila od Grzegorza D±browskiego:

> Witam, czy w zwiazku z nowa toip na ekranie "szczegoly operacji"
> karcianych pojawi sie pozycja "prowizja visa international", czy tez w
> jakis inny sposob bedziecie informowac o pobraniu tejze?

który został wysłany na grupę MRADY.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz