[Karty] Re: nowosc w TOiP Multibanku [b.krytycznie]

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 15:24:58 +0200

Użytkownik Witold Dębicki <witekd@po.onet.pl> napisał:

>3. "na podstawie przepisow Visa International" ? __PRZEPISÓW__ ??? Co mnie
>obchodzą "przepisy" Visa International ? One mnie NIE OBOWIĄZUJĄ ! Na koniec
>dodam, że UOKiK wypowiadał się juz na ten temat: "UOKiK stwierdzil, ze nie można
>wiązać konsumentów warunkami, które nie są im znane" (prowadzona sprawa
>przeciwko BIG Bank Gdański). Chodzi oczywiscie o regulacje VISY/MC.
>
>4. "MultiBank, (...) moze pobrac dodatkowo prowizje za (..)" a w TOiP: "prowizja

a po drugie, to prowizja za każdą operację musi być jasno określona,
ostatnio UOKiK wypowiedziała się negatywnie o taryfie mBanku, w której było: "Inne operacje do 15zł" - zauważycie że mBank już to usunął

tak więc Multibanku - apeluję aby w ciągu tygodnia ta taryfa została zmieniona, w przeciwnym wypadku zostanie powiadomiony UOKiK

>Na zakończenie kuriozum z mBanku: "TARYFA DLA KART O NUMERACH ZACZYNAJĄCYCH SIĘ
>OD..."

kiedyś mBank mówił: "Nasza taryfa jest prosta"

MJ