[Karty] Fwd: Zmiany w regulaminie konta Inteligo

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Oct 2003 13:25:08 +0200


This is a forwarded message
From: Inteligo <regulamin@inteligo.pl>
To: inteligontny-spam@ochwal.net
Date: Monday, October 13, 2003, 8:17:22 AM
Subject: Zmiany w regulaminie konta Inteligo

===8<===========Original message text===============
Drogi Kliencie,

Uprzejmie informujemy, że wprowadzamy niewielkie zmiany w
funkcjonowaniu kont Inteligo, które są wynikiem wejścia w życie ustawy
o elektronicznych instrumentach płatniczych. W związku z powyższym, na
podstawie paragrafu 71 ust. 1 "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków
i świadczenia usług przez PKO Bank Polski dla Posiadaczy Kont
Inteligo" wprowadzamy:

- nowe "Ogólne warunki prowadzenia rachunków (...)", dostępne na: 
  http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_regulamin.htm

- nową Tabelę opłat i prowizji, dla posiadaczy kont prywatnych dostępną na 
  http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_oplaty-i-prowizje.htm 
  oraz dla posiadaczy kont firmowych dostępną na:
  http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_oplaty-i-prowizje.htm
 
Do najważniejszych zmian w funkcjonowaniu kont Inteligo należą:

- Zmiana procedur reklamacyjnych: podczas składania reklamacji
dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy użyciu utraconej
karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150 euro, klient
zobowiązany jest przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
obciążającej rachunek Klienta oraz 2) szczegółowy opis okoliczności
utraty karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które
transakcje dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.       

- Zmiana zasad uznawania reklamacji kartowych: od 12 października 2003
r., posiadacz karty odpowiada za nieuprawnione transakcje kartą,
dokonane przed jej zastrzeżeniem, tylko do równowartości w złotych,
kwoty 150 euro. Do tej pory, Klient odpowiadał za wszystkie transakcje
wykonane utraconą kartą, do chwili jej zastrzeżenia. Ograniczenie to
nie dotyczy operacji, do których doszło z winy Klienta, a w
szczególności, gdy nie dopełnił on obowiązków określonych w § 42 ust.3
i ust.4 "Ogólnych warunków", czyli np.: nienależycie przechowywał
kartę, PIN karty lub przechowywał je razem.        

- Tabela opłat i prowizji: do Tabeli dodane zostały pozycje związane z
opłatami za dostarczenie kolejnej Umowy Konta Inteligo pocztą lub
przesyłką kurierską oraz za obsługę debetu na koncie Inteligo.

Wprowadzone zmiany obowiązują po upływie terminów określonych w § 71
obecnie obowiązujących "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i
świadczenia usług przez PKO Bank Polski dla Posiadaczy Kont Inteligo".
  
Więcej informacji na stronach:
http://www2.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_regulamin_news.htm 

Serdecznie pozdrawiamy,

Centrum Obsługi Inteligo 
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski 

===8<===========End of original message text========