[Karty] Re: [Karty] RE: [Karty] RE: [Karty] Re: [K arty] Re: KARY płatnicze

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 2 Oct 2003 23:53:23 +0200

TS> Sugestia. Za.
TS> http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ve.html

TS> "Karty Visa Electron wydane przez mBank przed 1.10.03 __można__
TS> ubezpieczyć korzystając z pakietu Bezpieczna Karta.
TS> Ubezpieczenie jest __dobrowolne__ i obejmuje wypadki nieuprawnionego
TS> użycia karty przed jej zastrzeżeniem, a także rabunek gotówki
TS> wypłaconej z bankomatu ubezpieczoną kartą.
TS> Karty wydane po 1.10.03 __są objęte__ nowym pakietem Bezpieczna Karta."

TS> Przyznasz, że nie jest to szczęśliwie sformułowane.

tak, napisali to beznadziejnie. na szczescie juz zmienili i teraz stoi
jak byk: opcjonalnie - nowy pakiet Bezpieczna Karta

tak wiec wypada pochwalic za szybka poprawe bledu, a jak komus
odpowiada 1,70 mies. za brak ryzyka do 150 EUR to prosze bardzo.
oferta jest OK.

PG