[Karty] RE: [Karty] RE: [Karty] Re: [Karty] Re: KARY p łatnicze

Tomasz Skorupa karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 2 Oct 2003 15:33:59 +0200

> Raz jeszcze - kto powiedział, że to ubezpieczenie jest
> obowiązkowe. Bo
> z tego co ja widze, to jest ono dobrowolne.

Sugestia. Za.
http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ve.html

"Karty Visa Electron wydane przez mBank przed 1.10.03 __można__
ubezpieczyć korzystając z pakietu Bezpieczna Karta.
Ubezpieczenie jest __dobrowolne__ i obejmuje wypadki nieuprawnionego
użycia karty przed jej zastrzeżeniem, a także rabunek gotówki
wypłaconej z bankomatu ubezpieczoną kartą.
Karty wydane po 1.10.03 __są objęte__ nowym pakietem Bezpieczna Karta."

Przyznasz, że nie jest to szczęśliwie sformułowane.

Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa