[Karty] KARY płatnicze

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 02 Oct 2003 11:28:48 +0200

Użytkownik Piotr Gralak napisał:

> "Posiadacze kart wydanych po 1.10.03 są objęci Nowym Pakietem
> Bezpieczna Karta.
>
> Ubezpieczenie obejmuje okres 30 dni przed utratą karty.

Przyznaję, że to jest dość zagadkowe. Zwykle ubezpieczony jest okres
czasu liczony w tył od momentu zgłoszenia utraty karty, a nie od samej
utraty. Załóżmy że dzisiaj komuś ginie karta i zauważy on stratę dopiero
po dwóch dniach - czyżby ubezpieczenie obejmowało tylko 30 dni do dzisiaj,
a nie obejmowało tych dwóch martwych dni gdy złodzieje sobie używają?
Byłoby to ubezpieczenie pozorne, służące tylko wprowadzaniu klientów w błąd.
Mam nadzieję, że to tylko błąd w opisie.
---
Roman