[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re:KAR Y płatnicze

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 1 Oct 2003 19:54:41 +0200

WD> To może jeszcze to:
WD> Taryfa prowizji i opłat
WD> Zapraszamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji i Opłat obowiązującą od
WD> 1.10.2003. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim kart mBanku.
WD> http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

"Posiadacze kart wydanych po 1.10.03 są objęci Nowym Pakietem
Bezpieczna Karta.

Ubezpieczenie obejmuje okres 30 dni przed utratą karty.

Suma ubezpieczenia na wszystkie wypadki w okresie ważności karty to:

 150 EUR dla karty Visa Gold

 150 EUR dla karty Visa Electron "

 Nie rozumiem tego. Ubezpieczaja mnie, zebym nie placil tych
 ustawowych 150 EUR czy wlasnie po to, zebym placil?
 Poza tym z tego wynika, ze to jest obowiazkowe ubezpieczenie!!

 PG