[Karty] KARTA 2003

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 24 Nov 2003 15:17:22 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Szczególnie, że jutro wystawa się rozpoczyna, wiele osób (o czym chyba
> niektórzy zapominają) nie mieszka w Warszawie i nie może całe trzy dni
> siedziec na targach, każdy ma swoje plany w pracy, urlopy, często wyjazd do
> Warszawy do wiele godzin jazdy pociągiem bądź samochodem i naprawdę szkoda,
> że to jest jeszcze nie ustalone, choć już była mowa o środzie :-(

Skoro musi byc ktoś winny, to niniejszym się przyznaję. Jako
wytłumaczenie mogę jedynie powiedziec, że w odróżnieniu od lat
ubiegłych mam bardzo pracowity listopad.

I niestety na 90% nie będzie mnie na spotkaniu. Jak już napisałem -
będę w Warszawie jutro, a od środy do poniedziałku (weekendu nie
wyłączając) mam okropnie dużo pracy :-(