[Karty] KARTA 2003

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 24 Nov 2003 13:42:26 +0100

> po pierwsze zgłoszeń uczestników (do
> PJO)było zaledwie kilka

Ja nie widziałem szczerze mówiąc na grupie informacji o tym,
a pomimo prośby Ani, PJO nie przypomniał gdzie i jak się "rejestrować".

A poza tym nie można po prostu ogłosić wszem i wobec - spotykamy
się o 1600 w środę przed wejściem na wystawę lub w takim czy innym
miejscu, kto chce niech przyjdzie, zapraszamy ? :-) Muszą być listy
jak za starych dobrych czasów ? :-)))

> zatem milcząco zostało przyjęte spotkanie we środę.

Dla osób które pojadą z całej Polski po kilka godzin w jedna stronę
do Warszawy trudno czasem przyjąć jakieś terminy "milcząco" :-(

> a nie chodziło o pieniądze (bo koszt piwa czy kawy i ciastka nikogo nie
zrujnuje),
> tylko o jakąś taką "atmosferę" i zaproszenie kogoś z Visy (szefową) na
spotkanie.

Byleby się z tego nie zrobiła oficjalna akademia :-))) Nie mam oczywiście
nic przeciwko
obecności tej czy innej osoby, to nawet duży zaszczyt że można zorganizować
zaproszenie tych osób na nasze spotkanie, ale... jakoś wolałbym spotkanie
mniej oficjalne, na którym ludzie obgadują karty, wymieniają różne,
kontrowersyjne
poglądy a całe spotkanie jak i tematy ma charakter bardzo, bardzo
nieoficjalny :-))

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz