[Karty] KARTA 2003

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 23 Nov 2003 15:37:42 +0100

> W poniedziałek się wszystko okaże, bo na razie to są pewne problemy...
> Może Karol napisze coś więcej.

razem z Organizatorem konferencji staramy się znaleźć sponsorów naszego
spotkania*, ale z różnych przyczyn** jak do tej pory jest z tym ciężko***.
Tak jak powiedział Ojciec PJO w pon. się wszystko okaże. W najgorszym
przypadku - spotkamy się tak jak rok temu, po prostu któregoś dnia po
konferencji. Jeżeli chodzi o mnie to jestem otwarty na datę spotkania - nie
musi to być wcale środa.

* to jest nie tylko wyjście do knajpy, ale też jakieś upominki, gadżety;
** nie tylko z powodu 'brak kasy',
***niestety VISA się wycofała :(

--
Karol Żwiruk