[Karty] komentarz do eip w karty online

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 2 Nov 2003 13:29:25 +0100

> Ja bym dodał jeszcze prowizje za przewalutowanie. Pewnien bank ;) już dwa
> tygodnie zastanawia się co ma z tym fantem zrobić i coś mi się wydaje, że
> skończy to się ponowną zmianą TOiP ;) Przypuszczam, że w momencie
wprowadzenia
> tej prowizji do TOiP 'w opinii prawników banku' tez było wszystko OK ;DDD

Nie zwalajcie wszystkiego znów na prawników :-)

Prawnik jest od opiniowania prawnego przedstawionych mu projektów
regulaminów
czy umów. Natomiast od ich napisania, a w szczególności od zadecydowania co
ma
się w nich znaleźć decydują pracownicy zajmujący się wdrożeniem danego
produktu.

Oni też - a nie prawnicy - decydują co ma się znaleźć w tabeli opłat i
prowizji, którą
opłatę czy prowizję tam ująć, a którą "przemilczeć".

Tak więc za taki a nie inny kształt regulaminów czy zawartości tabeli opłat
i prowizji
nie obwinałbym tutaj prawników bankowych :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz