[Karty] Re: [EBANK] Re: [EBANK] Re: [EBANK] [EBANK] POchwała dla PKO BP i MultiBanku ? ;)

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 24 Dec 2003 16:42:29 +0100

> Jeśli chodzi o karty VE instant issue wydawane przez eurobank to jak
> już napiasł Sebastian absolutnie nie są to karty na okaziciele i w żaden
sposób
> (także marketingowy) nie są jako takie określane.
> Użytkownik takiej karty musi złoży na niej podpis przy odbiorze, w
> obecności pracownika banku i zgodnie z regulaminem tylko uzytkownik może
się
> poslugiwac karta. Wiec w zasadach uzytkowania takiej karty mie ma zadnej
roznicy w
> stosunku do innych VE.

I tak samo jest z kartą przedpłaconą z ING Banku Śląskiego. Karta ta jest
bowiem
przeznaczona dla jednej, konkretnej osoby, która nie tylko musi się w banku
stawić,
co musi się na karcie podpisać.

A to, że bank nazywa ją sobie "na okaziciela" to już napisałem wcześniej, że
czyni
to wyłącznie z przyczyn marketingowych, bo karta sensu stricto na okaziciela
nie jest.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz