[Karty] Re: [EBANK] Re: POchwała dla PKO BP i Mult iBanku ? ;)

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 24 Dec 2003 15:27:33 +0100

PJO> No dobra. Pacjent podpisał się na karcie inaczej niż np. w dowodzie
PJO> osobistym (który ma np. 25 lat). I teraz przychodzi do mnie do sklepu,
PJO> chce zapłacić, podpis nie jest podobny do tego na karcie. I co ja,
PJO> biedny merczant mam zrobić? Wylegitymować go? I co dalej?

Jesli podpis a slipie jest wyraznie inny niz na karcie to chyba
oczywiste co masz zrobic - odrzucic. A jesli masz watpliwosci z innych
powodow to juz chyba regulacje twojego akłajera okreslaja zasady
postepowania.
W kazdym razie karty instant issue sa normalnym produktem opisanym w
regulacjach Visy (a nie wymyslame jakies jednog czy kilku bankow).
Niepersonalizowane karty pre paid zreszta tez. Wiec akłajerzy chyba nie ignoruja (a
przynajmniej nie powinni) istnienia tego typu produktow.
Moze przeniesmy dyskusje na KARTy, bo to zdecydowanie temat na tam a nie
na ebank.

BTW, Wesołych Świat, dużo kart pod choinką :D
Jak na swieta dostałem PIN do MC RB National Geographic, jakby ta
jeszze kurier przyszedl dzisiaj ;).
Tylko ciagle nie jeste przekonany czy wybor zebry byl dobry, moze mis
bylby lepsze :D

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr@alpha.net.pl  ICQ 50443653 GG 212730