Odp: [Karty] (no subject)

Tomasz Nowak karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 20 Dec 2003 16:36:15 +0100

> "Karty kredytowe oraz debetowe MasterCard rozliczane są w walucie Euro.
> Transakcje bezgotówkowe dokonane w krajach "strefy Euro" są księgowane bez
> tzw. przewalutowania, co w praktyce oznacza, że rachunek obciążany jest
> dokładnie tą kwotą, która została wydana."

> I szczerze mówiąc nie wiem o co w tym chodzi. Jeżeli mam kartę kredytową,
> rozliczaną w złotówkach, i dokonam transakcji w EUR to w jaki sposób
> zostanie ona zaksięgowana na moim rachunku bez przewalutowania, dokładnie
> taką samą kwotą, która została wydana ? Mam zadłużenie spłacać w EUR ???

Zbyt wiele informacji w jednym przekazie. Jest w ofercie karta debetowa
MasterCard, która jest rozliczana w Euro.
Natomiast karty kredytowe MasterCard są prowadzone w złotówkach (Euro z
transakcji jest przeliczane bezpośrednio na złote bez udziału dodatkowego
przewalutowania przez dolary), zaś walutą rozliczeniową z organizacją
MasterCard jest Euro.

Wiem Sebastianie, że to wiesz :) ale ktoś i tak musiał to napisać.

 Tomasz
< NOTO >

Gotowy do drogi? Swiateczny Kalendarz SAS zaprasza!
Przez 24 dni oferujemy 24 oferty specjalne do Europy i USA.
Tylko na stronie http://www.scandinavian.net/ (wybierz Polske)