[Karty] czarny przedmiot

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 15 Dec 2003 17:40:36 +0100

Dnia 2003-12-15 17:23, Użytkownik Lukasz Kowalczyk napisał:

> Wyobrażam sobie ten plik kart jednorazowych (10 zł, 20 zł, 50 zł...).

Tak, ja nawet mam już takie karty. Jedne mają gustowne złote i srebrne kolory,
i są, co ciekawe, okręgłe, natomiast inne mają ciekawą grafikę (królowie polscy),
ale niedogodny format, za to mozna je zginać (nie psuja się). Plusem jest
bardzo długi okres ważności.
Niestety, jedne i drugie są niespersonalizowane (na okaziciela), przez co
bardzo trudno je zastrzec. ;)