[Karty] RE: To po co sie zapisujesz????

Wojtek Pięcek karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 25 Aug 2003 07:10:17 +0200

Sun, 24 Aug 2003 23:31:17 +0200, Agnieszka Czerniewicz pisze:

> Dzięki Andrzeju właśnie ze mną było to samo. Pół roku temu przed

I kto to mówił o towarzystwie wzajemnej adoracji?

> wyjazdem z kraju niejaki pjo osobiście mnie wypisywał, przyjechałam i
> ściągnęłam ni mniej ni więcej tylko jakieś 500 Waszych mejli (chyba
> więcej nie zmieściło się na skrzynce wp). Zapisałam się 2 lata temu bo
> pracowałam w wydziale kart jednego z porządnych banków i pisałam pracę
> mgr o tej tematyce.

Się czy pjo? Czy pjo zmienił od tego czasu adres? Wtedy mógł zapisać, teraz
się nie przyznaje do znajomości?

> Ale ja właściwie nie muszę się z tego wcale tłumaczyć.

Skąd, lepiej napisać ...

> Koledze który prawdopodobnie cierpi na żylaki odbytu

... bo to wskazuje na wielką kulturę osobistą i wogóle wysoki współczynnik
inteligencji.

> odpowiem .....laj.  Ciao

A to wskazuje że mimo wszystko zwykłe maszyny proste[1] powinny zastąpić
niektórym klawiaturę.

Żegnamy bez specjalnego żalu.

Footnotes:
[1]  np. łopata

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp